Kirjoittajat

jarkko-kurvinen

Jarkko Kurvinen

Toimitusjohtaja, Plutoni Oy

Jarkko Kurvinen kannustaa yrityksiä rakentamaan kilpailuetua mielipidejohtajuudella ja tekemään markkinoinnista aidosti palvelua. Jarkon intohimona on nostaa yritysten markkinointi uudelle tasolle sekä auttaa yrityksiä ja asiantuntijoita muuntamaan myyntinsä ja markkinointinsa asiakaskeskeiseksi.

Markkinointitoimisto Plutoni Oy:n perustajana Jarkko tunnetaan myös kouluttajana ja tietokirjailijana, hän on kirjoittanut kollegoidensa kanssa kirjat Blogimarkkinointi (2011, Kultasulka-palkinto), Mielipidejohtaja (2014) sekä B2B-markkinoinnin ja -myynnin pelikirja, joka julkaistiin elokuussa 2016.

sani-leino

Sani Leino

Sales Director, Thinglink Europe

Sani Leino on myynnin ja muutoksen sanansaattaja, joka näkee mahdollisuuksia muuttuvassa maailmassa. Sanin uskoo sosiaaliseen liiketoimintaan, ja kannustaa rohkeisiin kokeiluhin.

Hän auttaa yrityksiä tekemään tehokkaampaa digitaalista markkinointia ja yksilöitä hyödyntämään sosiaalista myyntiä. Sani on innovaatiopalkittu opiskelijalähtöisen yrittäjyyden puolestapuhuja joka uskoo, että jokainen voi omalla toiminnallaan vaikuttaa millaisessa maailmassa huomenna elämme. Sani kannustaa lisäämään tekoihin vähemmän sokerikuorrutusta ja enemmän aitoutta.